Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Το ζώο που καταδικάστηκε για δύο λάχανα...


(Μια είδηση που δημοσιεύεται στο καινούριο τεύχος της Μικρής Άρκτου)
Από την Μελίνα Αυγερινού, ξεναγό του Καταφυγίου της Καφέ Αρκούδας.

Σε χωριό της δυτικής Μακεδονίας, ήταν ένας γάιδαρος… δεμένος σε ένα δέντρο, κουρασμένος και πεινασμένος. Τα παιδιά του χωριού τον έλυσαν γιατί τον λυπήθηκαν. Ο γάιδαρος μπήκε στον πρώτο κήπο που βρήκε με ανοιχτή την πόρτα κι έφαγε δυο λάχανα. Ο ιδιοκτήτης του κήπου, αντί να τον διώξει και να κλείσει την πόρτα, τον ξυλοκόπησε άγρια. Η αιτία της βίαιης αντίδρασης ήταν η ‘παραβατική’ συμπεριφορά του γαιδάρου, που μπήκε απρόσκλητος στον κήπο κι έφαγε δυο λάχανα. Ο ιδιοκτήτης του γαιδάρου, μη ξέροντας τι να κάνει, στράφηκε για βοήθεια στους ανθρώπους του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ.

Διστακτικοί εμείς, καθώς δεν ξέραμε πως να βοηθήσουμε αρχικά, μεταφέραμε το τραυματισμένο ζώο -που κείτονταν ανήμπορο στη μέση του δρόμου, στις εγκαταστάσεις του ΑΡΤΟΥΡΟΥ. Μετά από 10 μέρες σκληρού αγώνα των εθελοντών, φίλων, εργαζόμενων και κτηνιάτρων του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ κι αφού το ζώο ακόμη δεν μπορούσε να σταθεί στα πόδια του τον μεταφέραμε για πιο ειδική φροντίδα σε Ειδικό Καταφύγιο στα Τρίκαλα. Εκεί, μετά από συνολικά δεκαέξι μέρες, ο Κλάρενς υπέκυψε στα σοβαρά τραύματά του.

Τέτοιου είδους συμπεριφορές, δεν ταιριάζουν στον 21ο μας αιώνα. Η φύση δεν μας ανήκει, εμείς της ανήκουμε, γι’ αυτό ας φροντίσουμε να συνυπάρξουμε αρμονικά με τους συγκάτοικούς μας σ' αυτόν τον πλανήτη.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι εγινε ομως με τον πιθηκανθρωπο που σκοτωσε το ζωντανο?

του εγινε μηνυση? τιμωρηθηκε?

Matriga είπε...

Δυστυχώς, μάλλον όχι γιατί θα το ανέφερε η δημοσίευση.
Άλλωστε στη χώρα που ζούμε και άνθρωπο να σκοτώσεις δεν είναι σίγουρο ότι θα τιμωρηθείς! Eίμαστε χειρότερα και από ζούγκλα...
Εκεί υπάρχουν κάποιοι νόμοι που τηρούνται τουλάχιστον.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαι με τον ιδιοκτήτη του γαϊδάρου??
Μου αρέσει που ζήτησε βοήθεια, ενώ τον είχε παρατημένο και πεινασμένο!
Για μένα φταίει και αυτός.
Απαράδεκτες συμπεριφορές, χειρότερα και από ζούγκλα όπως λες έχουμε γίνει

Matriga είπε...

Έλενα μου, είναι όπως τα λες. Κανείς μας δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Κάποιος έπρεπε από πριν να ταίσει το ζωντανό και να φροντίσει να μη συμβεί αυτό. Αλλά, όλοι είμαστε υπεύθυνοι! Κοιτάμε μόνο τον εαυτούλη μας και όταν πρόκειται για "έργα", την κάνουμε. Μια μέρα σταμάτησα να βοηθήσω σε ένα τροχαίο μια κοπέλα που οδηγούσε μηχανάκι και τη χτύπησε μπροστά μου αυτοκίνητο. Διαπίστωσα πως ήμουν η μόνη, που κατέβηκε από το αμάξι... Κανείς άλλος δεν βοήθησε να τη σηκώσουμε από το δρόμο. Μόνο να φύγουν γρήγορα τους ενδιέφερε... Αργότερα και αφού ήδη είχα καλέσει το ασθενοφόρο, συνειδητοποίησα, γιατί όλοι έχουμε γίνει "ωχ-αδελφοιστές". Γιατί στην Ελλάδα που τίποτα δε λειτουργεί, όπως θα όφειλε, βρίσκεις τον μπελά σου μετά, αφού σε καλούν για μάρτυρα στο δικαστήριο...που αναβάλλεται και βρίσκεσαι να χάσεις το μεροκάματο 2-3 φορές, απλά για να καταθέσεις μια μαρτυρία περαστικού!

D.Angel είπε...

Το έβαλα κι εγω αυτό το θέμα και απ ότι διάβασα τίποτα δεν έγινε!!!
Κρίμα!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Matriga είπε...

Αγγελική μου, τώρα το πήρα χαμπάρι. Να είσαι καλά που άφησες και σχόλιο. Άλλος θα νόμιζε πως τον αντιγράφω επίτηδες χωρίς αναφορά, αλλά δεν ισχύει αυτό. Η χαζομάρα μου ευθύνεται. Σου εξηγώ στην ανάρτησή σου. Είσαι φιλενάδα με όλη τη σημασία της λέξης και το βραβείο που σου ετοίμαζα δεν φτάνει... xxx

Ανώνυμος είπε...

Μην αγχώνεσαι καλέ, σου απάντησα και στο δικό μου blog!!!Δεν έχω τέτοια κολλήματα!Είναι γελοίο να παρεξηγιόμαστε για τέτοια θέματα!!!Σκοπός είναι να κάνουμε όλοι μας κάτι καλό και όχι να μιζεριάζουμε και να παρεξηγιόμαστε μέσα στα blogs...
Xμ θα βραβευτώ κι εγώ;;;Να ετοιμάσω θέση στη σελίδα μου;;;;
Καλή μου matriga σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά και να χαμογελάς!
Φιλιά πολλά
Φεύγω ένα ταξιδάκι στα Χανιά αλλά αν μπορέσω θα σε διαβάσω από εκεί!kisses
dreamer angel

Matriga είπε...

Αγγελικούλα μου, ζηλεύωωωωωωω!!! Θέλω και γω να έρθω στα Χανιά :(
Αλλά δεν μπορώ γιατί έχω τον πατέρα μου άρρωστο. Τουλάχιστον τον έχω θα μου πεις, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει πια να παρακαλάω να ζήσει...
Τώρα στα δικά μας τα όμορφα. Αν ποτέ αποφασίσεις να μου δώσει κάποιο βραβείο, τώρα ξέρεις πιο θα είναι ;) Αγχωτική! Τι να σου πω. Για όλα σκάω και στο τέλος αρρωσταίνω. Αλλά έχω και τα δίκια μου, γιατί κάηκα από το χυλό και φυσάω και το γιαούρτι. Από κοντά θα σου εξηγήσω τι εννοώ για "συναδέλφους"! Eσύ είσαι ψυχούλα και το ξέρω. Αλλά καλύτερα να εξηγιόμαστε για να μην παραξηγιόμαστε. Σου εύχομαι να περάσεις πολύ ωραία εκεί και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου!! Καλό ταξίδι :))

Matriga είπε...

Α.. Αγγελική, ξέχασα να σου πω, πως τελικά το βραβείο της τεμπέλας δεν θα το πάρεις εσύ... Γιατί δεν βαρέθηκες να μου απαντήσεις δύο φορές ;)
Είναι για αλλού! lol

Ανώνυμος είπε...

Xa xa xa οκ καλή μου φιλενάδα!!!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!
dreamer angel

Ανώνυμος είπε...

..."Τέτοιου είδους συμπεριφορές, δεν ταιριάζουν στον 21ο μας αιώνα." δεν μου άρεσε καθόλου.
Αυτό μόνο; γιατί; γιά να φανούμε πολιτισμένοι, τάχαμου;
Ο πολιτισμός, οι συννεοήσεις και οι κουλτούρες μόνο σε αυτούς που το αξίζουν. Αυτόν που βασάνισε έτσι το δήστυχο ζώο πρέπει να πάθει ακριβώς το ίδιο γιά να καταλάβει σε τι θέση το έφερε.
Προτείνω λοιπόν να μαζευτούν από την περιοχή του τίποτα καλόπαιδα να τον βάλουν να φάει δύο λάχανα! (με το ζόρι) και μετά να τον σαπίσουν στο ξύλο και να το παρατήσουν στον δρόμο.
Άι σιχτίρ με τα καραγκιοζάκια.