Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Ότι αξίζει είναι οι στιγμές – Έλενα Παπαρίζου

Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις


Στη ζωή δεν νομίζω η ευτυχία
να μας χαρίζεται έτσι απλά
κι αν μοιράζει αγάπη και λαχεία
μετά τους βάζει μια φωτιά


Μα εγώ θα ονειρεύομαι ακόμα
και εσένα θα βλέπω όπου κοιτώ
θα σε βρίσκω στης θάλασσας το χρώμα
στον ήλιο και στον ουρανό

Θα σε βρω κι αν κοιτάξω το φεγγάρι
θα σε βρω στης ζωής μου τις στροφές
και ας τρέχει ο χρόνος να μας πάρει
ότι αξίζει είναι οι στιγμές


Στη ζωή δεν νομίζω η ευτυχία
για μια ζωή να διαρκεί
κι αν πετάς μες τα σύννεφα τη μία
την άλλη θα βρεθείς στη γη


Μα εγώ θα ονειρεύομαι ακόμα
και εσένα θα βλέπω όπου κοιτώ
θα σε βρίσκω στης θάλασσας το χρώμα
στον ήλιο και στον ουρανό

Θα σε βρω κι αν κοιτάξω το φεγγάρι
θα σε βρω στης ζωής μου τις στροφές
και ας τρέχει ο χρόνος να μας πάρει
ότι αξίζει είναι οι στιγμές


Το τραγούδι αυτό με την πανέμορφη μουσική είναι αγαπημένο μου κι αυτό το βίντεο είναι ένα από τα ωραιότερα που έχω δει. Δείτε το γιατί πραγματικά αξίζει. 
Στο τέλος αυτού του νέου βιντεοκλίπ, ο δημιουργός του, αναφέρει: “…τίποτα δεν κρατάει για πάντα.”

Διαφωνώ, γιατί…
η αγάπη κρατάει παντοτινά,
όπως και τα διαμάντια!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

το ασμα