Το πρώτο brand η αξία του οποίου ξεπέρασε το όριο των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων φαίνεται πως έγινε η Google. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα αποτελέσματα της πρόσφατης μελέτης που πραγματοποίησε η BrandZ και τα οποία καταδεικνύουν πως η αξία του brand του παγκόσμιου διαδικτυακού κολοσσού έφτασε στα 100,039 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση μεγέθους 16% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.
Την Google ακολουθούν οι Micrοsoft και Coca-Cola, που κατέλαβαν τη
δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως, παρά την οικονομική κρίση, η αξία των 100 κορυφαίων brands έχει αυξηθεί κατά 2% σε σχέση με πέρσι.
Παράλληλα, χαρακτηριστική είναι η σταθερότητα που παρατηρείται στην αγορά, καθώς τα 85 από τα 100 φετινά κορυφαία brands βρίσκονταν και στην αντίστοιχη περσινή λίστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου