Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Άσπρα καράβια τα όνειρά μας!


Άραγε, θυμάστε τα χάρτινα βαρκάκια, με τα οποία παίζαμε όταν είμασταν παιδιά;;
Αναπολώ τις στιγμές που ο πατέρας μου έφτιαχνε τα καταπληκτικά βαρκάκια του και τους υπέροχους ναυτικούς κόμπους! Τα χάρτινα όμως βαρκάκια του, μου έμειναν έντονα στη μνήμη, ειδικά για την ταχύτητα με την οποία τα έφτιαχνε. Τι όμορφα τα παιδικά μας χρόνια! Τα νοσταλγώ...

Δείτε λοιπόν το video για να θαυμάσετε και σεις,
πως γίνονται τα χάρτινα βαρκάκια!

3 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Χρονια πολλά πισω μ' εγύρισες με την ανάρτησή σου αυτη.. τοτε που παιδι ακομα το μονο μου ονειρο ηταν καποτε να βρεθω μεσα σ ενα πλεούμενο για ξανοίγομαι μεσοπέλαγα και εκει να ταξιδευω...
Ονειρο που το εκανα πραγματικότητα και τροπο ζωής για 25 συνεχόμενα χρόνια.
Την καλησπέρα μου.

Αρης

Matriga είπε...

Καλησπέρα, Άρη. Μόνο που εγώ χρόνια τώρα ταξιδεύω με το μυαλό μου και τη φαντασία μου. Ονειροβατώ...χωρίς να έχω καταφέρει να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα. Καλό σου βράδυ και ευχαριστώ :)

Vassilis είπε...

Matriga ευχαριστώ που ανέβασες αυτό το video, είχα ξεχάσει πως τα φτιάχναμε τα καραβάκια αλλά τώρα με την ευκαιρία της ανάρτησής σου είναι ώρα να φτιάξω μερικά για τις πιτσιρίκες!