Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Βραβείο για την ονειροπόλα Αγγελική!

Αυτό το βραβείο φιλίας το όφειλα στη φιλενάδα μου την Αγγελική (ελπίζω να μην προτιμάς να σε λέω... Άντζελα!) του Dreamer Angel, που θεωρώ ότι είναι η πιο ευαίσθητη και ονειροπόλα απ' όλους εμάς τους bloggers.
Πριν καιρό πρωτοσκέφτηκα να φτιάξω και γω ένα βραβείο φιλίας για τους bloggers που μοιραζόμαστε τόσα καθημερινά. Το απένειμα στις φίλες Mαρία Μπ. και Έλενα από το "Συνταγές της Καρδιάς" που κρατάμε καθημερινή επικοινωνία και το blog τους κυριολεκτικά είναι σαν στέκι για πολλούς bloggers. Έλα όμως, που από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να κάνω ένα δικό μου blog είχα ως αδυναμία μου και πρότυπο την τρυφερή Αγγελική. Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη και συνάμα πολύ δυνατή! Τρομερός και σπάνιος συνδυασμός. Τώρα τελευταία που είπα με να γνωριστούμε και από κοντά, πήρε την απόφαση να κάνει αποκέντρωση και να ανοίξει πανιά για την πατρίδα της την Κρήτη. Της εύχομαι να γίνει πιο ευτυχισμένη εκεί, μακριά από την απάνθρωπη Αθήνα και να της φέρει γούρι αυτή η αλλαγή.
Αγγελικούλα μου, σου εύχομαι τα καλύτερα και ελπίζω να τα καταφέρουμε να συναντηθούμε από κοντά. Φιλάκια πολλά!
Υ.Γ. Κανόνες δεν υπάρχουν γι' αυτό το βραβείο, αλλά αν θέλεις - και δε σε χαλάει το εικαστικό - το βάζεις στο blog σου :)

11 σχόλια:

Unknown είπε...

τα συγχαρητήρια μου πολύ ωραία σκέψη αλλά και επιλογή ...
νάσαι καλα΄και η δική σου σελίδα είναι πολύ ωραία με αρκετές ευαισθησίες.....
καλή συνέχεια

Unknown είπε...

χίλια συγνώμη έλειπα κια ξεχάστηκα τελείως...ο μπαμπάς σου πως είναι σορρυ...δεν είχα αλλο τρόπο να σε ρωτήσω πιο νωρίς...
εύχομαι όλα καλά.....
είμαι στελεχοςπωλήσεων σε εταιρεία με επωνυμα απορυπαντικα με εξειδίκευση στον επαγγελματικό χώρο......

τα ξαναλέμε......

D.Angel είπε...

Φιλενάδα με συγκινείς.Τι να πω τώρα;;;Σ ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με το βραβείο αυτό!Οσα λες είναι αντιπροσωπευτικά!Ευχαριστώ από καρδιάς για όλα...
Δεν κάνω τίποτα άλλο από το να γράφω αυτά που αισθάνομαι πάντα χωρίς να πολυσκέφτομαι!
Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω...
Ειλικρινά το μόνο που έχει η προσωπική μου σελίδα είναι το γεγονός ότι γράφω αληθινά και απο καρδιάς για όλους σας!
Τα φιλιά μου και πολλά πολλά ευχαριστώ!
υ.γ Με την πρώτη ευκαιρία θα συναντηθούμε!
Πολλά πολλά φιλιά φιλενάδα!

D.Angel είπε...

Xa xa xa μπήκα στο λινκ που έδωσες στη σελίδα μου κ ξαναλέω ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωω

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια στην Αγγελική και μπράβο σου για την όμορφη κίνηση Μαράκι μου!!
Αγγελική σου εύχομαι όλα να πάνε καλά στο καινούριο σου ξεκίνημα, η Κρήτη είναι πανέμορφη:))

Orsalia είπε...

Πολύ όμορφη η σκέψη σου και η επιλογή σου matriga μου !
Πραγματικά αξίζει αυτό το βραβείο η dreamangel....
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! DREAMANGEL!!!!!!!
Αληθινά το blog σου είναι πολυ όμορφο!!Να συνεχίζεις να γράφεις όλα αυτά που αισθάνεσαι!!
Μαράκι μου Μπράβο σου!!!!!

D.Angel είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!Να είστε καλά!Τα φιλιά μου
homemade πολλά φιλιά και σ εσένα!

Matriga είπε...

Homemade, να είσαι καλά. Είσαι πολύ καλός φίλος. Πραγματικά, με συγκίνησες με το ενδιαφέρον σου και τα καλά σου λόγια. Μια χαρά σε βρίσκω... ως πωλητής θα είσαι πολύ καλός αφού είσαι αληθινός. Kαλή ανάσταση σου εύχομαι :)

Matriga είπε...

Αγγελική μου ότι και να πω είναι λίγο. Είσαι ψυχούλα και αποδεικνύεται κάθε μέρα και πιο πολύ. Τι μεγαλοψυχία είναι αυτή! Δεν έκανα κάτι παραπάνω απ' αυτό που άξιζες και συ με γέμισες ευχαριστίες, φιλιά και συγχαρητήρια και από το blog σου και απ' εδώ. Είσαι πολύ καλή φίλη blogger και εύχομαι όταν τα πούμε από κοντά να γίνουμε αληθινές φίλες. Ευχαριστώ :))
Φιλιά!!!

Matriga είπε...

Έλενά μου, ευχαριστώ πολύ! Είσαι πολύ καλή φίλη για όλους. Εσύ μας διδάσκεις τη φιλία με την υποστήριξή σου στη Ζαμπία και σ' όλους μας :))

Matriga είπε...

Ορσαλία μου, αγαπημένη μου κολλητή, σ' ευχαριστώ για όλα. Εσένα τι βραβείο να σου πρωτοδώσω; Φιλάκια πολλαααά!