Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Λένε ότι κανένα δώρο δεν αξίζει πιο πολύ απ’ αυτό που το χαρίζεις με την ψυχή σου…


…Έτσι και εγώ σου δωρίζω την αγάπη μου!
Μπορεί να μην μου στοιχίζει τίποτα,
μα σίγουρα, είναι ότι πιο πολύτιμο έχω να σου προσφέρω.


Θα είμαι εδώ για σένα, για όσο θελήσεις.
Και το δώρο μου είναι χωρίς όρους και ανταλλάγματα…

Μη φοβηθείς ποτέ ξανά,
γιατί θα είμαι δίπλα σου σαν ένας γλυκός άγγελος,
που θα σε προστατεύει με τα φτερά του…
σαν πριγκηπέσα των ονείρων σου…
σαν ένα αστέρι που λάμπει για σένα

και μόνο για σένα!

4 σχόλια:

Μαργαρίτα είπε...

Η αγάπη είναι το πολυτιμότερο δώρο
να την δωρίζεις καλή μου
και θα σου επιστρέφεται φυσικά ακι αβίαστα
σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.

Δώσε στους άλλους πιο πολλά απ' ότι περιμένουν και κάντο με ευχαρίστηση. Θα δεις πως αξίζει τον κόπο!!!

Πολλά μαργαριταρένια φιλιά ***

Μαρια Νικολαου είπε...

Σίγουρα ειναι το πολυτιμότερο δωρο αρκει ο αλλος να το εκτιμα και πανω απ ολα να το βλεπει

Καλη σου μερα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου:)
Το πιο πολύτιμο δώρο είναι αλήθεια αυτό που χαρίζεις στον άλλον με την ψυχούλα σου!!
Πόσοι όμως είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ψυχούλα σου???
Αρα και το πολύτιμο δώρο σου??
Κι αν πραγματικά το εκτιμήσουν, τότε πραγματικά αξίζουν, άρα καλά έκανες και τους κατέθεσες κομμάτι από την ψυχή σου:)

Orsalia είπε...

Οταν προσφέρεις την αγάπη απλόχερα και χωρίς αντάλλαγμα να είσαι σίγουρη ότι θα σου επιστραφεί...
Και δυστυχώς είναι λίγοι αυτοί οι άνθρωποι που μπορούν ακόμα να αισθανθούν την αγάπη και να είναι σε θέση να την προσφέρουν...
Εσύ Μαρία μου έχεις μπόλικα αποθέματα αγάπης μέσα σου και είμαι σίγουρη ότι σε αγαπούν οι γύρω σου αληθινά γιατί το αξίζεις αληθινά !!!!! Να σαι πάντα γλυκιά και αγαπημένη μου φιλενάδα!