Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Σ’ αγαπώ, Σ’ αγαπώ

Στον γλυκό μου πρίγκηπα, που είναι το άλλο μου μισό.

Υ.Γ. Τελικά, τι θα γίνει με την περίπτωσή σου;; Θα φορέσεις και μια χάντρα θαλασσιά, γιατί ματιάζεσαι εύκολα έτσι ωραίος, μοιραίος και γοητευτικός που είσαι; Άντε, για να δεις επιτέλους μόνο καλά…

2 σχόλια:

Global Greek είπε...

φτου φτου φτου, ελπιζω να φτασουν τα φτου μου απο τόσο μακρυά ;-) να τον χαιρεσαι και παντα αγαπημένοι :-)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μεγάλος έρωτας μου μυρίζει εδώ πέρα, αν τελικά παρ' όλο το "φτύσιμο" "την πάθει" το έτερον ήμισυ, η πιο καλή ξεματιάστρα είναι εδώ