Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Χ…..ε η φοράδα… στην κυριολεξία!

Στο πα και στο ξαναλέω… μη μου γράφεις γράμματα!
Εγώ δεν μασάω από απειλές!
Δες και αυτή την ανάρτηση για το προξενιό (Ουυπς… ξεπούλημα σου ήθελα να πω :P ) για να το προσθέσουν και αυτό οι δικηγόροι της χοντρής στη μηνυτήρια αναφορά σας! lol
A… και το δώρο για το γάμο σας, είναι η προβολή του τραγουδιού που έγραψες εσύ τους στίχους “Μου αρέσουν οι χοντρές
Άντε τυχερούλη και πάλι τζάμπα προβολή σου κάνουμε χα χα χα μπούχαχαχα

4 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=WE73BstoKAg

χαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχααχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σταλαγματιά είπε...

:))))))))))))))))))))

Matriga είπε...

Καλό σας βράδυ :))))

Constantinos είπε...

Πολλή καλό Ευρύνοε, τώρα την αγαπώ πιο πολλή τη μπετονιέρα μου γιατί θα μου χτίσει και βίλα.
Νά' σαι καλά ευθυμήσαμε πάλι.