Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Πρόσκληση για TO... Bachelor Party!


Τι σας έχω... τι σας έχω!!!!!
Σε Α' παγκόσμια αποκλειστική παρουσίαση σας αναρτώ την πρόσκληση για το Βachelor Party της Mrs Levis!
Τώρα θα μου πείτε - και με το δίκιο σας, άλλωστε - ποια είναι η κυρία Levis που προσκαλεί και τι στο καλό σας νοιάζει εσάς, αν κάνει πάρτυ ή που και πότε διοργανώνεται!
Έλα μου, όμως, που η εν λόγω κυρία είναι η τροφαντή ανηψιά του βαθύπλουτου Levis (αυτού που δημιούργησε τα blue jean, ντε!) και η οποία παντρεύεται τον Con, τον δικό μου! Μου στείλανε και πρόσκληση... μην τυχόν και έχανα το πανηγύρι! Τρομάρα του, μου άνοιξε και λίστα γάμου στον Κωτσόβολο!
Τι κάνουν οι άνθρωποι για τα λεφτά... τσ τσ τσ
Πουλάνε και τη ψυχή τους στο διάβολο, για τα "όμορφα" μάτια της Lora... Tώρα, μην εκφραστώ διαφορετικά, γιατί είμαι και κορίτσι από σπίτι με το πιάνο του και προσφάτως και τα γαλλικά του ;)
Τώρα εξηγείται γιατί τόσο καιρό έλειπε όλο σε επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό. Τι Δουβλίνο, τι Λονδίνο, τι Ουκρανία, τι Τουρκία... και γω η "κερατού" που δεν καταλάβαινε τι παιζόταν πίσω από την πλάτη της... έλεγα πως θα κάνω πάλι μόνη μου διακοπές... :((
Δεν είμαι σε θέση να σας πω ακόμη που θα γίνει το πάρτυ γιατί φοβάμαι πως λόγω των πολλών fan που έχω το μαγαζί θα γίνει χωματερή, αν σας πω το που και πότε...
Aς όψεται η τσαχπινιά της νύψης (ένα τσουβάλι με μετοχές στο Nasdaq stock market)!

1 σχόλιο:

Constantinos είπε...

Αγαπητή κα MATRIGA,
απορώ με το θράσος σας να δημοσιεύετε τέτοιες ανακρίβειες στις προσωπικές σας ιστοσελίδες και να παραπλανάτε τους αφελείς αναγνώστες σας!

Ουδέποτε σας έστειλα πρόσκληση και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να ήσασταν παρών στην πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου -στο γάμο μου-.

Η κακεντρεχής και ζηλόφθονος συμπεριφορά σας, σας οδήγησε στη συγγραφή του ανωτέρου κειμένου για να διαστρεβλώσετε τον έρωτά μου με τη Lora.

Λυπάμαι που δεν μπορείτε να αντέξετε τη απόρριψη βλέποντάς με παράλληλα να ευτυχώ δίπλα σε μια αιθέρια ύπαρξη που με αγαπά και την αγαπώ τρελά.

Παρακαλώ εφεξής να μην ξαναναφερθείτε σε εμένα αλλά και στη μόλις προ ολίγων ωρών σύζυγό μου, ειδάλλως θα υποστείτε τις συνέπειες που ο νόμος μου παραχωρεί.

Το παρών αλλά και το ανωτέρω κείμενο κοινοποιήθηκε στους δικηγόρους μου αλλά και στους δικηγόρους του ομίλου εταιριών LEVI's SA για τα περαιτέρω.

ΥΓ. Εις ανάμνηση των λιγοστών στιγμών που περάσαμε μαζί, σας αποστέλλω και το παρακάτω δώρο. Πρόκειται για ένα γυαλιστικό των κεράτων που αποκτήσατε.

Φιλικά
Constantinos Levi