Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Συνθήματα στους τοίχους

Τα συνθήματα στους τοίχους των πόλεων πάντα ασκούν ιδιαίτερη γοητεία. Καθένα απ' αυτά αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης και τη μοναδική έκφραση μιας φωνής.

Παρακάτω ακολουθούν ορισμένα από τα ωραιότερα:
  • "Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε" (Λεωφ. Αλεξάνδρας, Αθήνα)
  • "Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση" (οδός Μπενάκη, Αθήνα)
  • "Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα;" (λόφος Στρέφη, Αθήνα)
  • "Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα" (πλατεία Εξαρχείων, Αθήνα)
  • "Οι τοίχοι έχουν αυτιά και τα αυτιά μας τοίχους" (Ψυρρής, Αθήνα)
  • "Το καλύτερο σχολείο που φωτίζει είναι αυτό που καίγεται" (4ο Λύκειο, Καλαμάτα).
  • "Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;" (Ε.Μ.Π., Αθήνα)
  • "Κολόμβε, γαμώ την περιέργειά σου" (Decadence, Αθήνα)
  • "Δεν υπάρχουν παθητικοί καπνιστές, μόνο αντιπαθητικοί αντικαπνιστές" (Τ.Ε.Ι., Αθήνας)
  • "Το Lifestyle είναι μαγικό, από μηδενικό σε κάνει νούμερο" (Γκάζι, Αθήνα)
  • "Θεσσαλονίκη, η μόνη πόλη που γράφεται με δύο Σίγμα και προφέρεται με δύο Λάμδα" (Μύλος, Θεσσαλονίκη)
  • "Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στον Πειραιά" (Μεταξουργείο, Αθήνα)
  • "Ο Χριστός πέθανε, ο Αϊνστάιν πέθανε και Εγώ δεν αισθάνομαι καλά τελευταία" (Αν club, Αθήνα)
  • "Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, Συμμετέχετε, Αποφασίζουν" (οδός Σινώπης, Αθήνα)
  • "Έγχρωμη TV, Ασπρόμαυρη Ζωή" (οδός Στουρνάρη, Αθήνα)
  • "Μην τα περιμένετε όλα από την Αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας" (Παπασωτηρίου, οδός Στουρνάρη, Αθήνα)

12 σχόλια:

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Οι αληθειες στους τοιχους.....

Καλησπερα σου...Φιλια:))))

D.Angel είπε...

Πόσο δίκιο έχουν!Φιλιά πολλά κοριτσάκι!
Καλησπέρεςςςς

Ευρύνοος είπε...

Τοιχοφιλόσοφοι ενωθείτε :-)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Είδες φιλοσοφίες στους τοίχους??
Καλή βδομάδα Μαράκι μου, ελπίζω όλα να είναι καλά!!
Διακοπούλες δεν έχεις φύγει ακόμα??

korinoskilo είπε...

αυτα και αλλα πολλα λεν την αληθεια μας :)

καλησπερες κουκλα :)

Yannis Triantafyllou είπε...

πιάσαμε τους τοίχους τώρα???
εμ βέβαια, να έχει σκιά να μη μας βαράει ο ήλιος...
καλησπέρες !!!

Matriga είπε...

Καλησπέρα σ' όλους σας! Είμαι ακόμη στο τρέξιμο με τη δουλειά μου. Δεν σας ξέχασα, αλλά με έχουνε ξεζουμίσει και το άσχημο είναι ότι δεν προβλέπονται διακοπές παρά μόνο στην Αθήνα.
Να περνάτε όλοι όμορφα! Φιλάκια πολλά xxx

She είπε...

Πολύ μου άρεσαν τα συνθήματα αυτά Μαράκι!

Ο Κολόμβος και το lifestyle είχαν γέλιο!

Δες κι αυτά που είναι σε ένα γκρουπ στο fb:

"Θεραπεύτηκα από την Σχιζοφρένεια, αλλά που είμαι τώρα που με
Χρειάζομαι?!?" (Αθήνα)

*Mικρός μου έλεγε η μάνα μου «φάε το φαΐ σου να μεγαλώσεις να πας και σχολείο» και εγώ ο μαλάκας το έτρωγα.

*Η Ζωή είναι ωραία, αλλά τα έχει με άλλον!

*σκοτωστε το νεκρό χρόνο, (οδος Δερβενιων, εξαρχεια , 1998)

*Μικροαστοί κλειστείτε στα διαμερίσματά σας,
παρέα να σαπίσετε με τα έπιπλά σας.

*Ξεκουμπώστε το μυαλό σας τόσο συχνά όσο και το παντελόνι σας.

* Όταν θα πεθάνω θα πάω στον παράδεισο,γιατί την κόλαση την έζησα εδώ

* Οι νόμοι είναι η μυρωδιά του πτώματος της κοινωνίας (ΕΞΑΡΧΕΙΑ)

* Ο ζουζουνάκος λέει όχι στον πόλεμο (ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ)

* ..ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙΓΑΝΕ ΒΙΒΛΙΑ .....
..ΤΩΡΑ ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ...! (Εξάρχεια-Αθήνα)

και το καλύτερο:

"Κάποτε μου είπες πως θα σκότωνες όποιον με πλήγωνε. Τι έγινε; Αυτοκτόνησες;"

Xαιρετώ!

Matriga είπε...

Πόπη, πολύ καλά και τα δικά σου!
Ευχαριστώ πολύ που τα μοιράστηκες μαζί μας.
Το τελευταίο μου έκανε εντύπωση, γιατί ταιριάζει στους Σαμουράϊ, αλλά εμένα μου άρεσε αυτό με τα παντελόνια. Τώρα κατάλαβα γιατί μου άρεσε από μικρή να φοράω παντελόνια ;)

Καληνύχτα!

Global Greek είπε...

xi xi, τέλειες! :-)

Betty's Cuisine είπε...

Πολύ ωραία όλα, μπράβο και στις δυο σας! πόση αλήθεια περιέχουν ε; καλό βράδυ...

ΚΕΝΤΡΙ είπε...

Έκανα αναδημοσίευση (με αναφορά πηγής ΒΕΒΑΙΩΣ-ΒΕΒΑΙΩΣ). Ελπίζω να σου άρεσε η επιλογή της φωτογραφίας, που θα μπορούσε κι αυτή να αποτελέσει μέρος των άξιων μνείας συνθημάτων. (Για να μην λέτε, ότι προσπαθώ να σας παρασύρω στο blog μου, λέει : Φονιάδες των δοντιών, ζαχαροπλάστες) !!!