Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Σ’ αγαπώ… © Μαρία Τρίγκα 15/05/2009

Πόσο μου αρέσει μαζί σου να πετώ,
να παίζω νότες στου κορμιού σου το βυθό,
σαν γλαροπούλι να καρτερώ
στη αμμουδιά σου να ακουμπήσω
και τρυφερά να σε φιλήσω.
Σ’ αγαπώ…


Μια ζωή θα ανασαίνω για σένα,
στην αγκαλιά σου θα τρέχω να μπω.
Σ’ αγαπώ…
Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο,
έτσι και ’γω,
αποζητώ να παίρνω φως απ’ τα μάτια σου.
Σ’ αγαπώ…

Όπως φυτρώνουν τ’ άνθη
από το φύσημα του ανέμου,
έτσι και ’γω
θα παίρνω ζωή από την ανάσα σου.
Σ’ αγαπώ…


Πόσο μου αρέσει μαζί σου να πετώ,
να παίζω νότες στου κορμιού σου το βυθό,
σαν γλαροπούλι να καρτερώ
στη αμμουδιά σου να ακουμπήσω
και τρυφερά να σε φιλήσω.
Σ’ αγαπώ...


Μια ζωή θα ανασαίνω για σένα,
στην αγκαλιά σου θα τρέχω να μπω.
Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο,
έτσι και ’γω
αποζητώ να παίρνω φως
απ’ τα μάτια σου.
Σ’ αγαπώ.

Τα δικαιώματα αυτού του ποιήματος, μου ανήκουν ;)

7 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Φύσηξε έρωτας βοριάς;

εύγε!

D.Angel είπε...

Eτσι ν αγαπάς πάντα!Φιλιά φιλενάδα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

άκουσα για έρωτα, είδα και σοκολατάκια κι ήρθα, πάντα τέτοια!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πολύ όμορφοι στίχοι φίλη μου, ο έρωτας είναι η βάση της ύπαρξης μας, αλλάζει και το πιο δύστροπο άνθρωπο.Εγώ πάντως δηλώνω αιώνια ερωτευμένη!

admin είπε...

"...να παίζω νότες στου κορμιού σου το βυθό..."
Απίθανο!

She είπε...

Πω πω έρωτας!

Τώρα και ποιήτρια εκτός από ταλαντούχα διαφημίστρια και συγγραφέας!

Μπράβο Μαράκι!

jacki είπε...

:)
Μου αρέσει που υπάρχει τέτοιο αίσθημα εδώ μέσα.
Καλημέρα.