Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Μονόκερος

Το πιο άγριο, το πιο βίαιο, απ’ όλα τα ζώα είναι ο Μονόκερος, το σώμα του μοιάζει με του αλόγου, το κεφάλι του με του ελαφιού, τα πόδια με του ελέφαντα και η ουρά του με της αρκούδας. Βελάζει απαίσια κι ένα μαύρο κέρατο φυτρώνει στο κέντρο του μετώπου του, που προεξέχει δύο πήχεις. Αυτό το άγριο ζώο, όπως λέγεται, δεν μπορεί να πιαστεί ζωντανό. (Πλίνιος)

Update: Επειδή σε κάποιους δεν λειτουργεί το link σας το δίνω http://homepages.pathfinder.gr/c_taklis/monokeros.htm


12 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Τρελή φαντασία ο Πλίνιος ε;

εκτός αν εννοούσαν κάποιο άλλο ζώο τότε με αυτό το όνομα..

άσχετο..

το λίνκ δέν μου δείχνει τίποτα..

καλημέρααααααα

Matriga είπε...

Kαλημέρα Τάσο. Έχεις κάποιο ζώο στο νου σου??
Το link σ' εμένα δουλεύει.
http://homepages.pathfinder.gr/c_taklis/monokeros.htm

Φιλιά

Σταλαγματιά είπε...

Κι εμένα το λιγκ δεν βγάζει τίποτα, μια λευκή σελίδα.
Πράγματι είναι εντυπωσιακό και αρχοντικό ζώο.
Σε αναγκάζει να το κοιτάζεις καθώς περνά.

Μέρα καλή
ΣΕ φιλώ

ΛΕΩΝ είπε...

Δεν ξέρω τι λέει ο Πλίνιος, αλλά ο μονόκερως είναι από τα πιο όμορφα ζώα...ακόμα κι αν είναι μόνο μύθος!
Καλημέρες

Ευρύνοος είπε...

Εχω πολλά ζώα στο νού μου..

το λινκ εξακολουθεί να είναι λευκή σελίδα και η απάντηση στον γρίφο της προηγούμενης ανάρτησής μου δημοσιεύτηκε :)

χαιρετώ σας!!!

D.Angel είπε...

ΔΙΑΦΩΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Το έχω ψάξει το θέμα μιας και τον ήθελα ταττοο!!!Μόλλις βρω τα σχετικά θα το χεις!
Μην τα γραφεις αυτά καλεεεεεε
Ειναι απίστευτο ζώο!!!Το αδικείς!

D.Angel είπε...

Πλάσματα της Σελήνης και του Ύδατος, οι μονόκεροι αντιπροσωπεύουν την ανάγκη επικράτησης αρμονίας μέσα από τη διορατικότητα και την κατανόηση. Όποια κι αν είναι η βάση αυτού του πλάσματος στην πραγματικότητα, αυτό που κεντρίζει τη φαντασία μας είναι η ιδέα.
Ο Μονόκερος έχει αποτελέσει αντικείμενο αναζήτησης και λατρείας για πολλούς λόγους. Έχει προκαλέσει το σεβασμό αλλά και την περιφρόνηση. Έχει φέρει στην επιφάνεια το χειρότερο εαυτό μερικών ανθρώπων - απληστία, εγωισμό και το λιγότερο, την πρόθεση εξαπάτησης (όπως εκείνοι που οδηγούσαν έναν μονόκερο στο θάνατό του, ξεγελώντας τον). Αλλά πολλές φορές και τον καλύτερο, υψώνοντας τα μάτια των ανθρώπων στα ιδανικά της πνευματικότητας και της μακροθυμίας, μετριάζοντας τη δύναμη των πολεμιστών του Μεσαίωνα με έλεος, και φωτίζοντας το δρόμο για εκείνους που θα ακολουθούσαν τα βήματα του Ιησού ή του Βούδα. Άγριος στην πάλη για την ελευθερία του αλλά κατά κανόνα απίστευτα ήμερος, ο Μονόκερος είναι το μοντέλο εκείνων που πιστεύουν ότι η ελευθερία δεν χρειάζεται να κερδίζεται πάντα και μόνο εις βάρος άλλων, και σαν σύμβολο είναι ζωντανός σήμερα όσο πάντα.
Κατά τον Μεσαίωνα πίστευαν στη μαγική δύναμη που είχε το κέρας του Μονόκερου. Από αυτό μπορούσε να γίνει μια σκόνη που εξουδετέρωνε κάθε είδους δηλητήριο, ενώ για το ίδιο το κέρας λένε ότι μάτωνε όταν πλησίαζε σε δηλητηριασμένο φαγητό. Επίσης, σταματούσε βέλη, θεράπευε την πανώλη, προστάτευε από τον πυρετό,την επιληψία και την απώλεια μνήμης. Ήταν φυλακτό και συγχρόνως όπλο και γιατρικό.
Οι Mονόκεροι αντιπροσώπευαν πολλά πράγματα: Πολύ συχνά αρετές όπως η αγνότητα και η ειλικρίνεια. Ήταν πολύ περήφανοι για να πιαστούν ζωντανοί. Σαν σύμβολο του φεγγαριού, το πλάσμα αυτό ανήκε στη Θεά Άρτεμη (στα λατινικά Diana), που ήταν Θεά της σελήνης και του κυνηγιού.
Ο αρχαιότερος γνωστός Μονόκερος, υπήρξε στην Κίνα το 2600 π.Χ, και λεγόταν K'i-lin ("k'i" για το αρσενικό και "lin" για το θυληκό στοιχείο). Τον τιμούσαν σαν βασιλιά των ζώων και θεωρούσαν ότι έφερνε ειρήνη και ευημερία.

Matriga είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό, μάζεψε την κουμπούρα καλέ! ;) Με παρεξήγησες...
Νόμιζα πως θα ήταν εμφανές πως ήθελα να τονίσω την αντίθεση, γι΄ αυτό επέλεξα μια όμορφη φωτογραφία μονόκερου και έγραψα αυτά τα λόγια του Πλίνιου. Όμως στο link αναφέρονται πολλά περισσότερα και εμείς οι δύο είχαμε πει πιο πολλά σε άλλη ανάρτησή μου για τον Πήγασο.
http://shell-land.blogspot.com/2009/06/blog-post_16.html

Τώρα ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ή απλά δεν σ' αρέσει η ανάρτησή μου?
Φιλάκια πολλά και να θυμάσαι ότι σε θαυμάζω!!!

Matriga είπε...

Τώρα είδα το κείμενό σου εδώ και σ' ευχαριστώ πολύ. Αυτό ήθελα... να συμμετέχουμε!
Καλό ταξίδι:))

D.Angel είπε...

Δεν μπορώ να δω το λινκ καλέ!
Παρασύρθηκα γιατί είναι απ τα αγαπημένα μου θέματα και το θεωρώ απίστευτο μυθολογικό ζώο!
Και παρεξηγημένο!Η ανάρτηση μου άρεσε αλλά ήθελα να σου δώσω και τις δικές μου πληροφορίες κοριτσάκι!Φιλιά πολλάααααα
Χα χα χα άκου εκεί μάζεψε την κουμπούρα!
Χα χα χα χα

η Τοξότισσα είπε...

Μπορεί να έχει καιρό που ανέβασες το ποστ με το μονόκερο,όμως μιας και πήρα ένα τεράστιο "πανώ" για την κρεββατοκάμαρα είπα να δω και τι συμβολίζει και σε πέτυχα...

καθόλου τυχαία βλέπω την D. Angel να μιλά για τη Θεά Άρτεμη, για ανάγκη επικράτησης αρμονίας μέσα από διορατικότητα και κατανόηση..,

ε, μα τι θα έπιαναν τα χέρια μιας τοξότισσας :)

Φιλιά σε όλους σας
και στο φίλο μου τον Ευρύνοο-

και με την ευκαιρία
μπράβο στην οικοδέσποινα εδώ!

Matriga είπε...

Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου Τοξοτίνα!
Τους λατρεύω τους μονόκερους και έχω και γω ένα πίνακα με πολλούς στο σπίτι μου, που σχηματίζουν μια σκάλα στον ουρανό.
Φιλιά και σε σένα και καλορίζικο το πόστερ σου. Γούρι θα σου φέρει πιστεύω και σου εύχομαι :)