Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Τι είναι ευτυχία για σας;


Χθες σας ρώτησα: Τι απολαμβάνετε περισσότερο σ' αυτή τη ζωή;

Απάντηση δική σας δεν έλαβα... Να ανησυχήσω;;;

Άραγε, δεν με διαβάζετε ή δεν έχετε νιώσει απόλαυση στη ζωή σας, μέχρι σήμερα;;; χα χα
Υποθέτω, ότι περνάτε καλύτερα αν αντί να απαντάτε σε ερωτήσεις που σας θέτουν οι άλλοι, γιατί έτσι τους κατέβηκε, κάνετε ότι σας ευχαριστεί στην πράξη! ;-)

Η δική μου απάντηση είναι πολύ απλή. Είναι όλα αυτά που απάντησα στην ερώτηση για την απόλαυση της ζωής, με μια μικρή - αλλά σημαντική προσθήκη.

Την πίστη μου σε μένα την ίδια και στη δύναμη που κρύβει η πίστη μας μας στο Θεό. Κινεί βουνά και μας ασπιδώνει στις δυσκολίες μας...

4 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Ευτυχία δεν είναι πάντα το ίδιο "πράγμα"! Άλλοτε είναι κάτι δύσκολο άλλοτε απλό κι εύκολο!
Εξαρτάται από την διάθεση και τις συγκυρίες!
Την καλησπέρα μου

Ευρύνοος είπε...

Αντε να απαντήσω..

δύο πράγματα με κάνουν ευτυχισμένο..

η "σύνδεση" που έχω με ανώτερα επίπεδα..

ο Ερωτας..

αυτάααααα!!

γιατρέ μου θα ζήσω?

korinoskilo είπε...

το χασα το ποστ της απολαυσης γμτ?!!!
αλλα θα το κανω 2 σε ενα τωρα.....

ευτυχια ειναι αυτα που μπορουμε να απολαυσουμε..... ολα ομως .... και ειναι πολλα :)


καλο βραδυ :)

Prths είπε...

Καλησπέρα. Καθυστερημένος (κατά το φυσικό μου): ευτυχία είναι η συναίσθηση, το βίωμα της αγάπης, όποτε και όπου τη ζω...