Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Λατρεύετε τις μπανάνες; Σας κερνάμε!



Και φυσικά για όλες εσάς που προτιμάτε τις μπανάνες,
σας έχω και τις προτάσεις μου για θήκες που προστατεύουν
τις αγαπημένες σας μπανανούλες!



Και για να μην χάνετε την επαφή... μ' αυτές η πρότασή μου για κρεββάτι στο σχήμα μπανάνας.
Κορίτσια, εγγυημένα θα έχετε τον πιο απολαυστικό ύπνο! Μόνο για σας, βρίσκω τέτοια... Είδατε πως τους άνδρες τους αδίκησα λίγο με τα καρπουζάκια;
Γαστεροπλήξ, επειδή ζήτησες να δοκιμάσεις μπανάνα αντί το καρπουζάκι που σας πρόσφερα -ως γυναίκα δεν σε αδικώ ;) -σου αφιερώνω αυτή την ανάρτηση. Άντε τυχερούλα... και παραγγελιά post για την πάρτη σου! Kαλή σας όρεξη κορίτσια...

10 σχόλια:

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα χα
Δεν πατε καλααααα
χα χα χα

stratos o ψήστης είπε...

Εγώ επειδή τώρα μπήκα θα γράψω για τις μπανάνες. Το κρεβάτι αναδύει και άρωμα... χιχιχι!
Μα να χάσω τα καρπουζιά...Καλησπέρα matriga

Matriga είπε...

Αγγελική μου, καλά τώρα το πήρες χαμπάρι ότι είμαι και γω τρελή, όπως ο Ευρύνοος; Σε ξεγελάσανε τα κοχύλια και οι αχιβάδες μου φαίνεται, ε; lol
Τελικά πήρες μπανανούλα ή προτιμάς τον κύριο με την banana split? ;-)
Φιλάκια πολλά!

Matriga είπε...

Καλώς το Στράτο. Εσύ στα καρπούζια έπρεπε να πας κατευθείαν... Δεν τελειώσανε. Έφερα και άλλα τώρα για τους απογευματινούς!
Kαλησπέρα και να περνάς να σε φιλεύουμε καλούδια :))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TI ΒΛΕΠΩ;ΑΠ ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΞΕΣ.ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Betty's Cuisine είπε...

χαχαχα... εεε αφου το ειδα κι αυτο.... χαχα
να σαι καλα...

D.Angel είπε...

Προτιμώ τη μπανάνα!Χα χα χα

korinoskilo είπε...

αι εμ μπαναναφαν.... μπατ νοτ και σε κρεβατομπαμπανο... δεν χωραν και δυο...
δηλ τι θα αγορασουμε? 2 μπανανες να κοιμομαστε?
ε οχι :ρ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλέ δε σε προλαβαίνω στις αναρτήσεις, με άφησες άφωνη, θα την δεχθώ την αφιέρωση, με μεγάλη χαρά, το ομολογώ!!!το μπουζάκι πάει σετακι με το αγοράκι; ουάου!!!!!!!!

Matriga είπε...

Σκρουτζάκο, καλή σου μέρα! Τι νόμιζες δηλαδή πως εδώ τρώμε μόνο κουτόχορτο? Τρώμε και παγωτό Brigato -όπως θα δεις και πιο πάνω- που είναι για UFO's χα χα χα

Μπέτυ, ακόμα φοβάμαι ότι δεν έχεις δει τίποτα. Είναι οι μέρες που κεντάω αυτές! lol

Αγγελική, με παρεξήγησες. Το σχόλιο μου αφορούσε άνδρα - το Στράτο - και όχι μια γυναίκα με τα όλα της! :))

Έλενα, δηλαδή θα σε χάλαγε να είναι μια η μπανάνα κρεββάτι? Πιο πολύ κονέ θα γινόταν! ;)

Γαστεροπλήξ, το μπλουζάκι πάει σετάκι με το αγοράκι. Με κάθε προξενιό που θα κάνω με το αγοράκι θα παίρνετε και ένα μπλουζάκι οι ενδιαφερόμενες ;-) χα χα χα
Λύσε μου σε παρακαλώ πολύ μια απορία: Τα καλυβιώτικα αγγουρία γιατί φημίζονται???