Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

10 ακόμη Ανδρικά Πλεονεκτήματα με το στίγμα μου (Β’ μέρος)

Σας το είχα τάξει και πέρασε καιρός, αλλά κράτησα το λόγο μου! Ήρθε η ώρα για τα επόμενα 10 Ανδρικά Πλεονεκτήματα χωρίς πολλά σχόλια αυτή τη φορά, γιατί ζεσταίνομαι…και βαριέμαι να εκθειάζω τους άνδρες βραδιάτικα ;)

9. Μπορείς να αφήσεις το κρεβάτι άστρωτο – Εγώ το στρώνω μόνο όταν περιμένω κόσμο lol
10. Δεν χρειάζεται να σκουπίζεις το κάθισμα της τουαλέτας. - Επειδή το αμόρε μου…προσέχει δεν έχω τέτοιο θέμα και γω!
11. Μπορείς να κάνεις ντους, να ντυθείς και να είσαι έτοιμος σε 10 λεπτά. – Το κάνω και γω, γιατί άμα τα έχεις καλά με τον εαυτό σου δεν θέλεις 10 σοβαντίσματα για να ετοιμαστείς…
12. Όταν είσαι στο κρεβάτι δεν έχεις ποτέ δίπλα σου έναν τριχωτό πισινό. – Καλέ δεν παίζει τέτοιο σενάριο στη σημερινή εποχή. Η δερματολόγος μου έχει πήξει από πελάτες άνδρες που κάνουν αποτρίχωση
13. Μπορείς να είσαι 35 χρονών και να μην είσαι παντρεμένος. – Εγώ παντρεύτηκα στα 36 και είμαι γυναίκα με τα όλα μου… χα χα χα
14. Μπορείς να είσαι συνεπιβάτης χωρίς να έχεις το χέρι του οδηγού πάνω σου. – Γιατί καλέ; Παίζει πια κάτι τέτοιο σε μας τα σημερινά κορίτσια; Εγώ τον επεξεργάζομαι πότε πότε… ;-)
15. Με λουλούδια κολακεύεις. – Λουλούδια είμαστε από μόνες μας!
16. Σκέφτεσαι το SEX μέχρι και 90% της ημέρας. – Εγώ δηλαδή που το σκέφτομαι… και στον ύπνο μου, δεν είμαι γυναίκα κανονική;
17. Η μαλακία είναι επιλογή. – Για μας είναι καμιά φορά και must με την λειψανδρία που υπάρχει!
18. Βγάζεις το πουκάμισό σου όταν κάνει ζέστη. – Ενώ όταν είσαι γυναίκα, το ανοίγεις και φαίνεται το “σουτιέν” που σε κάνει να φαίνεσαι ακόμη πιο σεξουάλα…
Αγγελική θα μου κάνεις αυτό το tattoo ;;
butterflybrapaint

3 σχόλια:

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα ναι αμεεεε
χα χα χα σ αυτό το μέγεθος;;;;
kissessssssssssssssss

korinoskilo είπε...

και εγω δεν τα βρησκω καθολου αντρικα προνομια αυτα .....
αλλα τεςπα...
αστους να χαρουν λιγο :ρρρρρρ
χαχαχαχαχαχα

καλημερες

jacki είπε...

Χαχ και πάλι χαχ...
Δεν υπάρχεις.