Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Καρπουζάκι θα πάρετε;-)




Σας αρέσουν τα καρπούζια;;


Μην παραλείψετε να κάνετε click...και εδώ!

Αμ, πως... να μην σας φιλέψουμε κάτι να δροσιστεί το χειλάκι σας; Βλέπετε;

19 σχόλια:

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Πολύ ωραίο το καρπούζι, αλλά όχι και έτσι! Μια ολόκληρη εβδομάδα και δεν θα μπορείς να ξεπρηστείς....
Καλημέρες!!!!

truth around us......... είπε...

kala apo tis gnostes amerikanies ti na peis filia polla kalo apogeuma

Ευρύνοος είπε...

matriga

γιατί το κάνετε αυτό; εεεεε;;;;

θέλω καρπούζιιιιιιιιιι!!!!!!

όχι απο εκείνο στο βίντεο..

το άλλο.. το άλλο..

χαχαχα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tι έγινε??
Περίμενα περισσότερο αντρικό πληθυσμό να καταφτάσει για καρπούζι!!
Ο Πρόεδρος δεν ήρθε ακόμη??

Matriga είπε...

Καλώς τους! 1 άνδρας και 3 γυναίκες...
Πάει χαθήκανε οι άνδρες στη σημερινή εποχή! τσ τσ τσ

Που είναι το Korinoskilo? Από τότε που άρχισε να λέει για τρίγωνα πανοράματος στον Πρόεδρο, μόνο με γλυκά μαζεύω κόσμο... Ούτε φρούτα, ούτε ξινά... ούτε τίποτις άλλο δεν με σώνει! lol

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλέ αναρτηση για άνδρες έβαλες; εμεις τίποτε; καμιά μπανάνα κανένα αγγουράκι Καλυβιώτικο!!!!

Ευρύνοος είπε...

Μην αγχώνεστε κυρίες μου..

εγώ κάνω για 100!

χαχα

τρελός είμαι ότι θέλω λέω είπαμεεεεεεεεε!!!!

θέλω καρπούζι!!!!!!!!!!!
γειάααααααα

Matriga είπε...

Τάσο, φυσικά και κάνεις για 100 άνδρες μαζί! Μόνο μη μας ακούσει η Γκόλφω και ποιος μας σώνει μετά... lol

Γαστεροπλήξ, προτιμάς μπανάνες ή αγγούρια; Πες μου μόνο την προτίμησή σου και η επιθυμία σου είναι διαταγή! ;)

Ευρύνοος είπε...

matriga

ναι!!

σε πλάτος και βάθος..
χαχαχα

σσσσσσσσσσσστ!!

μας ακούνε!!!

Ευρύνοος είπε...

Μόλις είδα δίπλα που γράφει "τρελαινομαστε για σοκολατα και για επικοινωνια :)"

χαχα

σας ετοιμάζω χουνέρι λέμεεεε

θα βάλω συνταγή σουφλέ σοκολάτας..

και όποιος αντέξει λέμεεεεεεε

Matriga είπε...

Ευρύνος, τώρα άμα σου πω, πως στην κατάψυξη μου έχω σουφλέ σοκολάτας, θα με πιστέψεις; Θέλω τη συνταγή γιατί το αγόρασα έτοιμο. Το μόνο που ξέρω να κάνω είναι φοντί σοκολάτας με κουβερτούρα γάλακτος. Γιάμι γιάμι.

Έλενα και Γαστεροπλήξ, εσείς ως ειδικές που είσαι, δεν μιλάτε... Να μου πείτε ότι πήρα αέρα που πέτυχε το ιταλοπαστίστιο, το σουφλέ τυριών και οι κρέπες μου και καβάλησα το καλάμι που μου έχει χαρίσει η Ζαμπία!

Είναι αυτό που λένε: Έκανε και η μύγα κ... και έχεσε τον κόσμο όλο!

Όσο για το αν μας ακούει η Γκόλφω και ο δικός μου... αυτό δεν θέλουμε, δηλαδή; Να τους κάνουμε να στήσουν αυτί και να βουρλιστούνε από τη ζούλια;
χα χα χα

Σσσσσσσ... Μας ακούνε ;-)

Σούργελο είπε...

Δροσιστικό το καρπούζι, αλλά παχαίνει κιόλας...
Δεν θα πάρω, γιατί περιμένω τις μπανάνες ;)

Ανώνυμος είπε...

Καλό το καρπουζάκι και πολύ δροσιστικό!

Καλημέρες και φιλιά :)))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

φυσικά αγγουράκια και μάλιστα.....

Matriga είπε...

Γαστεροπλήξ -> Α, θέλουμε και αγγουράκια τώρα;;
Δεν μας αρκούν οι μπανανούλες;;;;; lol

Ανεμοδούρα -> Xαίρομαι που σε δροσίσαμε. Φιλάκια

korinoskilo είπε...

ε ρε κατουριμα που εχει να πεσει μετα :ρρρ

φιλια
ωραιο το καρπουζι στην σωστη θεση το βαλαν οι κοπελιες :ρ

She είπε...

Όταν ήμουν σε ενδιαφέρουσα ήταν καλοκαιράκι,,και όλοι οι φίλοι που έρχονταν επίσκεψη μου φέρναν καρπουζάκι!!!


Όντως, είχα μανία με το καρπούζι τότε! 9 μήνες τον άμπακο είχα φάει..!!


Άστα να πάνε Μαράκι, τέλειο το καρπουζάκι!!

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Ωραιο το καρπουζακι καθαριζει και τα νεφρα....
Καληνυχτα σου φιλια:))))

Matriga είπε...

Korinoskilo, έχεις δίκιο, αφού όπως λέει και η φίλη μας η Αντιγόνη(Όστρακο) καθαρίχει και τα νεφρά!

Πόπη, φαντάζω ότι τώρα δεν θα τρως πολύ, αφού έχεις σιλουέτα, γιατί παχαίνει το άτιμο και φουσκώνει. Εγώ λίγο που βαριέμαι να καθαρίζω τα κουκούτσια και λίγο που προτιμώ τις ¨μπανάνες¨ δεν το προτιμώ τόσο πολύ ;-)

Φιλιά σε όλους και καλό Σ/Κ

Υ.Γ. Ο πρόεδρος βρε παιδιά...που είναι????