Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Άραγε, που οδηγεί αυτό το τραίνο;


Πάντα ήξερα πως όταν κάτι το θέλουμε πραγματικά, τίποτα και κανένας δεν μπορεί να μας επηρεάσει, πόσο μάλλον να μας σταματήσει. Καμμία "κρίση" δεν μπορεί να φρενάρει τις αποφάσεις μας, να ακυρώσει το ταξίδι μας. Τότε όμως, γιατί τώρα διαπιστώνω ότι τόσο καιρό εθελοτυφλούσα;

Πήρα αυτό το συγκεκριμένο τραίνο, έχοντας υπόψη μου πως δεν είχα προλάβει καν να δω ποιος είναι ο προορισμός του. Με γοήτευσε το αριστοκρατικό του στυλ, αυτή η λιτή φινέτσα στις γραμμές του, αλλά συνάμα και η χλιδή του εσωτερικού του design, που ήταν απαράμιλλη, μα και διακριτική. Το είδα να ετοιμάζεται να αναχωρήσει και επειδή λατρεύω τα όποια είδους ταξίδια... κοντοστάθηκα για δευτερόλεπτα. Αμέσως μετά, αναθάρεψα και ενστικτωδώς έτρεξα προς τον σταθμάρχη για να τον ρωτήσω, αν μπορώ να ταξιδέψω χωρίς να έχω βγάλει εισιτήριο. Με κοίταξε καλά καλά και μετά μου έγνεψε με το κεφάλι του να μπω μέσα. Επειδή κοντοστάθηκα, μου έκανε μια υπόκλιση - ψιλοειρωνική θα έλεγα - λέγοντας μου "Μαντάμ, άντε να τελειώνουμε! Μπείτε γρήγορα μέσα, γιατί αναχωρεί το τραίνο. Θα σας τακτοποιήσει ο εισπράκτορας..."
Η συνέχεια προσεχώς...

5 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

ίσως να φταίει που από 1η Αυγούστου αυξάνονται τα εισητήρια των τραίνων κατά 33%...

THANASIS MAKEDONAS είπε...

κατι μου λεει οτι ο εσπρακτορας ηθελε να πληρωσεις και προστιμο.καλησπερα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααα, στο καλύτερο μας έκοψες;-)
Περιμένουμε την συνέχεια προσεχώς!!

ANASA είπε...

Κάπως σαν να φαντάζομαι που θα καταλήξει αυτό το τραίνο, αλλά δεν βιάζομαι να αποκαλύψω την εικόνα που έχω στο μυαλό μου..

..to be continued....

korinoskilo είπε...

να σε τακτοποιησει ο εισπαρακτορας?:Ρρρ
τστστσ ..... αντε να δουμε:ρρρ