Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Γιατί κάποιοι αρέσκονται να παίζουν ρώσικη ρουλέτα τη σχέση τους;


Mπορείς να αποφύγεις τους ερωτικούς πειρασμούς, που τυχόν θα βρεθούν στο δρόμο σου στις καλοκαιρινές διακοπές; Αν όχι, τι είναι αυτό που θα σε κάνει να ρυψοκινδυνεύεις την ερωτική σου σχέση για ένα one-night stand? Μήπως είναι η έξαψη και το πάθος της στιγμής που νιώθεις όταν απιστείς, που σε κάνει να ρισκάρεις? Μήπως όμως το πρόβλημα έγκειται αλλού? Μήπως απλά δεν είσαι πια ερωτευμένος με το/τη σύντροφό σου και αναζητάς κάτι άλλο, χωρίς να το έχεις συνειδητοποιήσει? Mήπως δεν φταίει μόνο το ταίρι σου γι' αυτό;

Για να μην παρεξιόμαστε, άλλο το "μάτι" και το παιχνιδιάρικο φλερτ που κάνουμε όλοι για ψυχολογικό ανέβασμα και άλλο το κρεββάτι ενός τρίτου. Μεταξύ αυτών των δύο υπάρχει πολύς και μακρύς δρόμος και συνήθως όποιος τον διανύσει, ξέρει και τι κάνει (δεν ισχύει το ¨δεν ήξερα τι έκανα"... αγάπη μου ήταν ένα "στιγμιαίο λάθος") και γιατί ακριβώς το κάνει!

Έτσι, ας προσέξουμε όλοι μας, ειδικά στις διακοπές, γιατί οι πειρασμοί είναι πολλοί και τα ρίσκα μεγάλα, όταν υπάρχει αίσθημα... Εννοείται ότι αναμένω τις απόψεις σας!

5 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Δ\Ξ

Δ\Α

:-)

Matriga είπε...

Εγώ να δεις πόσο εκτός είμαι από το τζόγο!
Δεν είχα ποτέ μου σχέση με οτιδήποτε σχετίζεται με τη Ρωσία! Σκέψου ότι πρόσφατα άρχισα να τρώω και ρώσικη σαλάτα! χα χα
Τίποτις σχετικό δεν με αγγίζει... Μόνο το "μάτι" το παιχνιδιάρικο, που πεταρίζει το άτιμο και κάνω που και που είνα φλέβαρο παραπάνω για να μη στεγνώνουν τα δάκρυα του ;-)

korinoskilo είπε...

λολ
μ αρεσαν οι συμβουλες σου :Ρ
οτι πεις:Ρ

αυτος που ειναι να το κανει βρε ... τις διακοπες περιμενει?

φιλια

Matriga είπε...

Έλενά μου, μπορεί να μπεις πιο εύκολα στον πειρασμό όταν κάνεις διακοπές μόνος σου ;)
Που ξέρεις? Όλα είναι πιο ρευστά στις διακοπές... Μπορεί να τα λέω για να τα ακούσω εγώ που τρώγομαι για διακοπές μόνη μου! lol
Kαληνύχτες

korinoskilo είπε...

γιατι θες διακοπες μονη σου αφου εχεις αισθημα? δεν θες να τα μοιραστιτε μαζι?
και μην ακουσω κανα χαζο για να πεθιμισουμε ο ενας τον αλλον :/