1) Οι σούπες έχουν μειωμένες πωλήσεις. Σε προγενέστερες περιόδους οικονομικής κρίσης, η σούπα ήταν μία από τις βασικές τροφές των ανέργων. Σήμερα όμως, οι αυξημένες τιμές του προϊόντος σε συνδυασμό με την ψύχωση του κόσμου για τις υγιεινές τροφές, μάλλον συντελούν στη μείωση της κατανάλωσης της σούπας.
2) Έχει αυξηθεί κατά πολύ η κατανάλωση βιολογικών προϊόντων, παρότι το κόστος τους είναι ανοδικό! Φαίνεται ότι ο κόσμος θέλει να ξεχνιέται προσποιούμενος ότι δεν τρέχει τίποτα. Ίσως βέβαια και να νοιάζεται περισσότερο για την υγεία του, γιατί είναι το πολυτιμότερο αγαθό που του έμεινε...
3) Η προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες αυξήθηκε κατά 9%, αφού ο κινηματογράφος αποτελεί μια φθηνή διέξοδο διασκέδασης. Φυσικά, ένας άλλος λόγος μπορεί να είναι η ανεβασμένη ποιότητα των φετινών ταινιών!
4) Τα ινστιτούτα αισθητικής που διαθέτουν spa, μανικιούρ, πεντικιούρ και όλα τα συναφή, που μέχρι πρότινως δεν τα άγγιζε η οικονομική ύφεση, είχαν 25% μείωση στα έσοδά τους!
5) Το σεξ δεν τραβάει... Οι πωλήσεις των αντισυλληπτικών έχουν κατρακυλήσει και ο ρυθμός των γεννήσεων παραμένει στάσιμος. Όχι μόνο τηλεόραση και σινεμά, βρε παιδιά, γιατί θα αφανισθούμε!
2 σχόλια:
Πολύ ενδιαφέρον...Κρίμα βέβαια, αλλά δεν αναμένεται βελτίωση της κατάστασης σύντομα...
αυτα ολα στις ηπα .... γιατι εδω μονο σεξ μας κανουν :ρρρρ
Δημοσίευση σχολίου