Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Ποιος ξέρει τι πίνουμε;


Μ' αυτά που διάβασα στον Εναλλακτικό ΤΥΠΟ, έχω ένα λόγο παραπάνω, ώστε να μην πίνω νερό από τη βρύση στις διακοπές! Κάτι ξέρω εγώ που λέω πως με πειράζει το νερό της επαρχίας... Ποιος ξέρει τι νερό πίνει ο κόσμος τόσα χρόνια στην επαρχία;

Τελικά, μια χαρά μου φαίνεται το νέο ψυγειάκι μου που έχει φίλτρο νερού και ας λέει ο καλός μου, πως έχει πιο λίγο χώρο το ψυγείο ντουλάπα στην ψύξη. Έχει άλλα καλά που δεν τα έχουν τα απλά ψυγεία! Κάτι σαν το αφεντικό του - δηλαδή εμένα!
Μπορεί να μην έχω πλούσιο μπούστο,
αλλά είμαι απίστευτα μετριοπαθής! lol
Tι πίνω η γυναίκα;;;;; χα χα

Δεν υπάρχουν σχόλια: