Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Θα αλλάζατε τόπο κατοικίας λόγω αλλαγής της δουλειάς;


Εγώ ακόμη αναρωτιέμαι...
Αν μου έδιναν τα 3πλά χρήματα ως αμοιβή, θα το σκεφτόμουν σοβαρά πάντως !
Ίσως πάλι να το έκανα πιο εύκολα, αν λόγω του αγαπημένου μου ;)

Οι Έλληνες πάντως είναι πρόθυμοι να μετακινηθούν σε άλλη πόλη ή ακόμα και χώρα.

5 σχόλια:

giorgia_is_coming_to_town είπε...

Το έκανα πριν από τέσσερα χρόνια και παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις σε μία ξένη χώρα, θα έλεγα πως εν τέλει σε καλό μου βγήκε.

Vassilis είπε...

αν μπορείς να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών, το ιδανικό θα ήταν να εργάζεσαι από το σπίτι σου, οπότε και αποφεύγεις τέτοια διλήμματα :) Σίγουρα αυτό δεν είναι εφικτό για όλα τα επαγγέλματα. Σχετικά με το ερώτημα, μερικά χρόνια πριν η απάντηση θα ήταν ναι (όπως και το είχα κάνει) αλλά για τώρα θα ήταν υπό σκέψη.
Καλό απόγευμα :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

προσωπικά, επειδή μου αρέσουν οι προκλήσεις και γουστάρω να κάνω "νέες αρχές" θα το αποφάσιζα εύκολα.

korinoskilo είπε...

ΝΑΙ!

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΟΤΕΡΟΣ