Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Τα λόγια είναι περιττά…

Για σένα…
Είσαι ότι έψαχνα να βρω μες στη ζωή. Καληνύχτα φως μου!

Υ.Γ. Παιδιά, αν ξέρετε ποιος το τραγουδάει, σας παρακαλώ, πείτε μου! Μου αρέσει πολύ και ξέρετε το λόγο ;-)

3 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Παναγιώτης Ραφαηλίδης

http://www.allthelyrics.com/forum/greek-lyrics-translation/63672-panagiotis-rafaelidis-xrono-mou-zitises-and-o-anthropos-mou.html

χοχο

Savvina είπε...

Καλησπέρα matriga.
Δεν πρόλαβα να στο βρώ και τσούπ πετάχτηκε ο Ευρύνοος.
Πάρε όμως από youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=DqYEhATAXPY
Για να πώ ότι βρήκα και εγώ κάτι.

Αμάν βρε Ευρύνοε.
Πάντα γρήγορος και πρώτος τα βρίσκεις..
Δεν σε προλαβαίνει κανείς.

Καλό βράδυ.

Matriga είπε...

Καλημέρα Ευρύνοε, καλημέρα Σαββίνα! Είσαστε φοβερό team! Ο ένας συμπληρώνει τον άλλο... ;)
Δεν ήξερα ούτε το τραγούδι, ούτε τον τραγουδιστή, αλλά είπα να ρωτήσω για να διαπιστώσω αν και οι άλλοι δεν το γνώριζαν. Το πιο εύκολο πράγμα ήταν να κάνω εύρεση στο youtube, αλλά αυτό δεν θα ακύρωνε την ασχετίλα μου!! Μπράβο σας και πολλά ευχαριστώ. Kαλή εβδομάδα :))