Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Τι σας "κλειδώνει";

Από σήμερα εγκαινιάζω μια νέα σειρά αναρτήσεων με τον τίτλο ¨Το Κλειδί της Ουζούνας".
Αυτός ο τίτλος αφορά σε αναρτήσεις που θα βάζω όταν θέλω να "ξεκλειδώσω" τις κρυφές πτυχές σας!

Έτσι λοιπόν σήμερα το ερώτημα της ημέρας είναι:

Tι σας κλειδώνει ;;;

Προσωπικά, με "κλειδώνει" το ψέμα και η υποκρισία.

Είμαι όλη αυτιά!!

9 σχόλια:

D.Angel είπε...

Κι εγώ έχω ένα θεματάκι μ αυτά αλλά και με άλλα πολλά όπως πχ τη μιζέρια, την υπερβολή, την καφρίλα χα χα χα να συνεχίσω;;;εχω να σου πωωωωω
χα χα χα γι αυτό θα μείνω μόνη μου στο τέλος!
Χα χα χα χα
Σου απάντησα στο ποστ με τη νεράιδα, ρίξε μια ματιά!Φιλιά

Ευρύνοος είπε...

Εμένα με χαλάει το "δούλεμα"..
και μάλιστα απο ατομάκια που "νομίζουν" πως είναι ικανά να σηκώσουν το βάρος αυτής τους της πράξης..

άλλο..
ο δισταγμός..
αμάν ρε παίδες..
τι διστάζεις πιά;
μάθε να σπάς κομμάτια και να είσαι ικανός να τα μαζέψεις μετά..

κι άλλα μα δέν τα λέω.. βαριέμαι..

χαχα

καλησπέραααααα!!!!!!!

Unknown είπε...

υπέροχη ιδέα.....
προσωπικά με κλειδώνει η υποκρισία...
τα δήθεν...όχι δεν μη δεν μπορώ......

νάσαι καλά....κλειδώθηκα

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολλά… θα μοιραστώ μαζί σου δύο από αυτά:

Όταν κάποιος μου επιβάλλει να κάνω κάτι το οποίο δεν θέλω να κάνω…όχι μόνο κλειδώνω αλλά πετάω και το κλειδί στο βυθό…

Η άσκηση ψυχολογικού εκβιασμού από ανθρώπους που δήθεν με αγαπούν…

Γιάννης Παππάς είπε...

ανέχομαι μερικά ψέματα λίγη υποκρισία
αυτό που δεν ανέχομαι ποτέ είναι η μύτη ψηλά
η ψευτουπερηφάνια το εγώ
αυτό με κλειδώνει

καλη σου νύχτα καλή μου

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ο εγωισμός και ο εγωκεντρισμός των άλλων και το αίσθημα ανωτερότητας που έχουν μερικοί-μερικοί όχι απλά με κλειδώνουν αλλά εξαφανίζω και το κλειδί, ώστε να μην ξανανοίξουν την πόρτα ποτέ

Prths είπε...

Μαρία, καλησπέρα. Νομίζω πάντα μας "κλειδώνει" ο φόβος και η θλίψη για τις - φυσικές - αλλά ανικανοποίητες ανάγκες μας. Έτσι, σήμερα αυτό που μας λείπει πιο πολύ είναι να μοιραστούμε με ασφάλεια, να εμπιστευτούμε, να ανταλλάξουμε δώρα με καλή προαίρεση, να επικοινωνήσουμε απλά, ανθρώπινα. Το ψέμμα και η υποκρισία μας δημιουργούν απέχθεια γιατί αισθανόμαστε πως κρύβουν δόλο, μια εγωϊκή πρόθεση του άλλου - κάτι από το μικρό "εγώ". Αυτό που μας χωρίζει παρά μας ενώνει.

Ανώνυμος είπε...

Τιποτα γιατι ξερω να ξεκλειδωνω

korinoskilo είπε...

το ψεμα ... η βλακια.... το δηθεν ...


καλημερες