Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Άκουσον άκουσον... Στις διακοπές γινόμαστε καλοί

Στις διακοπές ο άνθρωπος ξεφεύγει από τον υπερπληθυσμό του αστικού κέντρου και η ανθρώπινη παρουσία ξαναγίνεται επιθυμητή. Ενώ, δηλαδή στις πόλεις σκοντάφτουμε διαρκώς σε ξένες μορφές και ο άνθρωπος καταντάει να νιώθει ανεπιθύμητος, στο χώρο όπου κάνουμε διακοπές ο “άλλος άνθρωπος” μας λείπει και τον αποζητούμε. Παράλληλα, η έλλειψη της βουής της πόλης μας κάνει πιο φυσιολογικούς.

Σε πείραμα που έγινε σε δύο αστικούς δρόμους, ο ένας με κίνηση και ο άλλος σχετικά ήσυχος, διαπιστώθηκε ότι οι περαστικοί ήταν πολύ λιγότερο πρόθυμοι να βοηθήσουν σe ώρα ανάγκης έναν συνάνθρωπό τους στο θορυβώδες σημείο. Σύμφωνα με πολλές μελέτες, η ηχορύπανση της πόλης διαταράσσει σε σημαντικό βαθμό τη συναισθηματική ισορροπία του ατόμου, το κάνει πιο ευερέθιστο, λιγότερο πρόθυμο να συνδράμει το διπλανό του, λιγότερο ανεκτικό και πιο απειλητικό!

Στις διακοπές μας όταν βρεθούμε σε ένα άλλο ήσυχο περιβάλλον, χαμογελάμε πιο εύκολα, λέμε την καλημέρα μας απλόχερα, ακόμα... και τον καλό μας τον ταϊζουμε στο στόμα και τον κάνουμε να απορεί... τι του σκαρώνουμε! Το έπαθε ο καλός το προηγούμενο Σάββατο, όταν με βρήκε αλλαγμένη και είπε "πάει κάτι έπαθε αυτή!". Την προηγούμενη μέρα ήμουν στην τσίτα και την επόμενη στην εξοχή ήμουν υπερβολικά καλή και περιποιητική μέχρι αηδίας! lol

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν ισχύει αυτό, τότε γιατί πολλά παντρεμένα ζευγάρια στις κοινές τους διακοπές καβγαδίζουν… και όταν γυρίσουν πίσω και περάσουν κάποιες μέρες τα βρίσκουν και πάλι…

Πάντως είναι αλήθεια ότι όταν υπάρχουν μικρές εντάσεις σε ένα σπίτι…στις διακοπές οι εντάσεις μπορεί να γίνουν και σεισμός…

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαράκι μου καλά έκανες και τάισες τον καλό σου στο στόμα κι εύχομαι να περάσατε πολύ όμορφα και πολύ αγαπησιάρικα!!
Θα συμφωνήσω όμως κι εγώ με την Κοραλλενια, έχω δει τους πιο έντονους καυγάδες σε περίοδο διακοπών ανάμεσα σε φίλους μας.
Πάντως γεγονός είναι ότι σε περίοδο χαλάρωσης, αλλάζει και η συμπεριφορά κάποιων ανθρώπων.
Κάποιες φορές στο καλύτερο, άλλες στο χειρότερο!
Φιλιά!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μωρέ ότι τον τάισες τον τάισες. Το θέμα είναι τι του έδωσες... Μήπως γλαρόσουπα;

Γιάννης Ζαχάρος είπε...

Δηλαδή να βροντοφωνάξω "ζήτω η ησυχία των διακοπών";
Αφού όταν πάω στην παραλία δεν βρίσκω ούτε τετραγωνικό για να αράξω την κορμάρα μου, οι ψωνισμένοι παίζουν ρακέτες μες στα πόδια μου για να χαζέψω τα φαρμακογενή φουσκωμένα και ξυρισμένα ποντίκια τους (μπλιαξ), στα εστιατόρια στριμωχνόμαστε ο ένας πάνω στον άλλον για να φάμε αμφιβόλου ποιότητας φαγάκι, στους δρόμους γίνεται το αδιαχώρητο από παπάκια, γουρούνες και τζιπούρες που έχουν νοικιάσει μεθυσμένοι τουρίστες χωρίς δίπλωμα, στα μπαρ προσευχόμαστε να μην πιούμε μπόμπες, το πρωί ξυπνάμε με πονοκέφαλο από τις μπόμπες που αναπόφευκτα ήπιαμε, κ.λ.π., κ.λ.π.
Ζήτω λοιπόν στις ήσυχες διακοπές που μας χαλαρώνουν και μας ηρεμούν και μας αναζωογονούν για να φύγουμε μετά όλοι μαζί, να κολλήσουμε στην κίνηση των δρόμων και των λιμανιών, και να επιστρέψουμε στην ζούγκλα της πόλης!!!
Την καλησπέρα μου!

korinoskilo είπε...

να το κοιταξεις αυτο ιμιντιατλι :ρρρρρ

καλο θα ηταν να κανουμε την καθημερινοτιτα μας διακοπες.... θεμα νοοτροπιας ειναι :)

αλλα να σου πω... εχει και κατι γαιδουρια στις διακοπες... αυτοι και αν τα εχουν παιξει τελειως:ρ


φιλια

Matriga είπε...

Κoralenia, καλημέρα. Όλα από μας εξαρτώνται! Απλά οι διακοπές μας ξεγυμνώνουν, αφού είμαστε μαζί με τον άλλο συνέχεια και χωρίς τη δικαιολογία του άγχους και των προβλημάτων...
Χρειαζόμαστε όλοι επειγόντως διακοπές αλλά αυτό έχει και τα ρίσκα του ;)

Έλενά μου, ότι έγραψα είναι ειπωμένο από επιστήμονες κατόπιν ερευνών. Η προσωπική μου άποψη και πείρα, λέει ότι στις διακοπές είμαι ο πραγματικός μας εαυτός και επειδή ακριβώς σε κανένα δεν αρέσουν οι εκπλήξεις συνήθως μετά από τις διακοπές ή κατά τη διάρκειά τους επέρχεται η ρίξη. Φιλιά!!

Ασκαρδαμυκτί, έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω τόσο καιρό. Να δείξω τι νιώθω και εμπράκτως... Τώρα για το πως εισπράχτηκε θα σε γελάσω ;)

Γιάννη, έχεις απόλυτο δίκιο και γι' αυτό δεν πηγαίνω διακοπές τον Αύγουστο. Την καλημέρα μου!

Korinoskilo, έχεις απόλυτο δίκιο! Αυτό που μου βγήκε ως συμπέρασμα, είναι ότι δεν ξέρω που πατάω... Ίσως, γιατί εθελοτυφλούσα τόσο καιρό.
Θα αλλάξω γιατί δεν με παίρνει άλλο! Καλημέρες και φιλιά!