Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Τι απολαμβάνετε περισσότερο σ' αυτή τη ζωή;


Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην την απολαμβάνουμε! Η έννοια της απόλαυσης είναι βαθύτατα προσωπική και γι' αυτό φαντάζομαι ότι θα έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον οι απαντήσεις μας.

Η μεγαλύτερη απόλαυσή μου σ' αυτή τη ζωή είναι να κάνω έρωτα, ακούγοντας την αγαπημένη μου μουσική και μετά ο καλός μου να φέρει στο κρεβάτι πρωϊνό, λέγοντάς μου πόσο όμορφη είμαι όταν ξυπνάω!!
Το απόλυτο must για να φεύγουν οι ρυτίδες! lol

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

tin prosopiki euxaristisi pou pernis otan kanis auto pou ipoti8ete oti itan o golgo8as sou.Ekei nio8o kati dinato.
to parapano sxolio mono apan8ropo 8a to xaraktiriza.