Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Ποια είναι η πιο προχωρημένη σας πράξη;

Είδατε που μου πάει να είμαι ο προσωπικός σας εξομολόγος; Kαι δεν σας στοιχίζει τίποτα και δεν διαρκεί η συνεδρία!

Λοιπόν, η πιο προχωρημένη μου πράξη ήταν να μάθω να με αγαπάω και αρχίσω την μετάλλαξή μου. (Προς το καλύτερο, ευελπιστώ!)

Σας ακούω και σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.

Υ.Γ. Μην ξεχνάτε πως σε αυτήν την ετικέτα δεν θα κάνω ποτέ μα ποτέ σχόλιο, γιατί απλά είμαι μια από σας. Απαντώ πρώτη και απλά σέρνω το χορό ;)

3 σχόλια:

Prths είπε...

Στην πραγματικότητα, η πιο προχωρημένη πράξη είναι η τελευταία, η παρουσία στο "τώρα". Μόνο που δεν το αντιλαμβανόμαστε πάντα. Έτσι αισθάνομαι κι'εγώ ως πιο σημαντική τη στιγμή που συνειδητοποιώ κάτι σημαντικό για τον εαυτό μου: ποσο χρειάζομαι να μάθω να με αποδέχομαι - να με γνωρίσω χωρίς κρίση και καταδίκη και, όπως λέει η Μαρία, να μ'αγαπήσω.

D.Angel είπε...

Οι δικές μου είναι πολλές!Χα χα χα
τα είπαμε, δεν τα ειπαμε...
Προσεχώς με στούντιο χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

korinoskilo είπε...

και εγω πολλες και σε διαφορα επιπεδα.... αλλα δεν θελω να λεω οτι ειναι προχωριμενη γιατι εχει και πιο προχωριμενες στην συνεχεια... ετσι το βλεπω :)

φιλι